Skola igen!

Ja är expert att inte gå upp på morgonen när min klocka ringer jag ligger gärna kvar i sängen ca. 30 min och stressar sönder sedan med tandborsten i högsta hugg och letar kläder å fixar mig på 5-10 min. Vilket också betyder att ja aldrig hinner äta fruskost och blir grinig såfort ja kommer till skolan men men jag får skylla mig själv.

Efter att ja vart i skolan idag har ja lekt med Jenny satt hemma hos henne ett tag jag slöa och hon stressa sedan åkte vi till Pär :) Efter de var vi dumma och begav oss till max. Men vi var värda de! Träffa även Claes Jesper & Hampus där! Sedan kolla vi på Jims match lite sedan åkte jag hem! Tiden bara flög iväg måste jag säga! Alltid trevligt.

Och Jenny kunde inte vänta tills imon så ja fick en present idag! En svart stav till min tunga med en vit sten på. Så jäääävla snygg! Älskar den massa. Var skönt att äntligen få en lite kortare stav med! Tack baby <33

Funderar på om ja ska kolla tre kronor lite kanske? Inte bestämt mig än eller om man kanske ska sova? Hmm...

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hahahha ja jag va också livrädd för honom hahahhaha



Nej va glad,.. du har hela livet framför dig hahaha ;)

2009-02-16 @ 23:54:01
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Klas

Hej!



Ville bara tacka för du röstade på min MC-design! :)



Varje extra röst du kan fånga in är jätteuppskattat! :D



Mvh//Klas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0