Snart skola!

Ja som hade sov morgon idag men ja vaknade strax efter 8 helt klar vaken! Kanske lika bra de :) Solen lyser ute idag med då blir man alltid på bättre humör :)

Ska ha handledarmöte vid halv 12 idag, ja tycker de är så tråkigt... Men men de får väl gå! Sedan har man religion och naturkunskap! Jag hatar tisdagar! Världens tråkigaste lektioner... Men inte mycket att göra skolan är ju snart slut så jag får väl stå ut den korta tiden som är kvar!

Jag har iaf lika mycket energi idag de är underbart! Jag fattar inte vart den har kommit ifrån men ja ska inte klaga!

Men va ska ja hitta på nu då!? Behöver ju inte åka än direkt.

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Ja vem vet hahahaha..



Ja det e svårt att komma igång om man inte säger till sig själv.. NU JÄVLAR! KOM IGEN NU KICKI!!! hahaha.. Det är bara att sätta igång! Så du blir i fin form till sommaren ;)



KRAM!

2009-02-24 @ 15:00:12
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0