Snart snart snart!

Nu har jag precis kommit hem från Göteborg han inte skriva något igår då jag och syss va ute hela kvällen.
Och idag har vi vart inne i stan och träffat Ola en snabb sväng det var riktigt trevligt eftersom det var ett bra tag sedan man såg honom. Sedan hem och vände sen så kärde jag Hanna och hennes kompis till Västra Frölunda eftersom det var dags för träning för dom små :P
Nu har jag precis kommit hem så skönt så!

Men ja ska åka till min Dennis lite senare, klarar inte av att vänta till imorgon få somna i min babys famn är ju änna bäst :) Kommer bli en lyckad heög och han har en överaskning till mig på lördag och ja gillar inte sånt, eftersom jag är så galet nyfiken av mig...

Ne nu ska ja äta och duscha sedan blir de väl att åka igen :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Naw vad han är gullig =D Nu blir jag också massa nyfiken, så på lördag får du skvallra =) puss <3

2009-02-12 @ 22:09:35
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0