Söndag :(

Nu är det söndag och de betyder att de är dags för skola imon igen! Så sjukt tråkigt!

Igår blev de iaf att vi åkte till Borås jag och Dennis, blev hem och bytte om sedan plocka man upp Fanny + 2 vänner till henne och sedan hem till Johan Badh. Alla satt och drack medans ja satt där helt nykter men jag är glad över det nu efteråt. Åkte ner till parken vid 11 och sen kolla man på Fannys spelning sedan skjutsja ja tillbaka dom till Johan å sen ut till Fristad å lämna bästis.

Och inatt har ja nog inte sovit en blund, är så sjukt trött nu, men ja får skylla på Dennis som velat runt en massa.

Jag fyller år om 2 dagar de ni ;)

Sedan har ja å Assar bestämt att åka ner till Halmstad en helg till Hampus/Nightprodder =) Kommer bli skit kul tror jag =)

Ne nu ska ja kolla på min underbara serie :)

Hoppas alla hade en bra alla hjärtans dag iaf.

Och jenny förlåt att ja inte hörde av mig igår :( Men ja ska förklara allt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Råkade slinka in här. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-15 @ 20:55:08
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-15 @ 20:56:06
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0