Söndag :(

Helgen gick för fort återigen! Det är verkligen inte roligt!

Men igår kom iaf Dennis till mig och de var sjukt kul! Satt och pratade en massa sedan var vi ute och åt, skulle egentligen gått på bio med men de blev film hemma ist. Hade det riktigt mysigt. Vet inte vad ja ska säga mer än KLICK ;)

nu ligger jag iaf i soffan och kollar på beck! Jag älskar sånna filmer (= Synd bara att man sett alla men de gör inget!

1 vecka kvar i skolan sen var det dags för lov igen wiiie :D

och jag fyller år snart och hela februari känns väldigt uppbokat!

Träffa Dennis.
Fest hos Jennie!
Alla hjärtans dag <3
Jag fyller år ;)
Va hos pappa en hel helg (=
1 hel veckas lov.
Fanny spelar i Borås.

som sagt en massa saker så denna månaden kommer nog gå väldigt fort :O

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Tjena bruden!!

Haft en bra helg? =)



Kram

2009-02-02 @ 03:28:46
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Emma

Har du ny kille nu igen , Hänger inte med alltså haha

2009-02-03 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0