Tralala <33

Sitter och kollar på film nu, såg den i lördags men ser den igen! Haha han ju aldrig se slutet sist!

Vart en helt okej dag idag iaf och självklart har jag ätit en semla också.

Sedan är de planerat nu att det blir Halmstad =) Kommer nog bli riktigt roligt !

Ciggen funkar bra idag också. Har en cigg kvar att röka och den ska ja snar ta innan ja lägger mig.

Hoppas att min klant mår bra också <3

Sedan måste ja skälla ut Jenny för att hon är så lat haha =)

Tråkigt inlägg men nu väntar sängen och telefonen på mig haha!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha det är du som är lat gumman ;)

2009-02-24 @ 22:31:51
URL: http://jennythoren.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Jag pushar dig ju nu! KOM IGEN! Iväg och träna med diG!!! ;) hahaha



Ja det e bra att du drar ner på cigaretterna ;) hehe



Kram

2009-02-24 @ 23:24:42
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0