12/1-09

Rolig dag i skolan idag kan man verkligen säga. Ja å Camilla har gjort en massa skyltar till öppethus som är på torsdag =) Sedan hade jag och Robin krig. Slutade med att jag var svart i HELA mitt ansikte och jag skojar inte. jag är glad att det var whitebord penna och inte spritpenna!

Skickat iväg brevet till Neonberger idag också. Det börjar närma sig 100procentparty nu Micha faaaan vad underbart =)

Nu väntar ja på att tre kronor ska ladda klart så att jag har något att göra. =) Så nice, haha att man kan fastna så i en serie.


Kommentarer
Postat av: MichiiiZz <3

Du & Jag ska ha skitroligt gumman! Nära nu!

2009-01-13 @ 01:46:04
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0