2009

Bra början på nya året.

Efter att i tisdags kväll suttit hemma hos Jennie och tagit några groggar rökat och snackat skit så började kanske inte dagen så bra igår. Hade väldig huvudvärk och var jätte nere. Men efter att ha färgat  håret ätit god mat varit grinig på Jenny osv osv så kom min Jenny och hämta mig och förfesten hos Jim kunde börja. Sabina och Elin var där med å vi spela spel snacka skit och drack =) Efter ett tag drog vi på fest hos ngn kille jag vet inte vem men där fanns många man kände. Assar Sophie m.m Hade trevligt och på 12 slaget pussa ja min baby :) Haha tur att du finns ;)
Lite mer fest och sen hem till Jenny för att sova. Men ja vände lika fort i dörren och gick hem till Claes och satt med honom i hans tvättstuga och prata gammla minnen osv medans hans fest var i full gång några våningar upp men de va faktiskt lite trevligt trots allt :)

Imorse hade jag & Jenny picknick i Jims säng haha det var mysigt. Efter ett tag blev vi hungriga så beställde pizza. hemkörning naturligtvis ;) Sedan gjorde vi oss i ordning och hämta Linus och körde hem honom sedan kaffe å muffins på donken, känns som vi ätit hela dagen haha.

Jim körde hem mig sedan och sen har ja tagit de väldigt lugnt måste jag säga. 

Imon kanske de blir lager med Linus på dagen å va med Jenny på kvällen :)

Men men. Låt 2009 bli ett bra år :) De har iaf börjat bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0