7 timmar och 35 minuter =)

Ja nu är det verkligen inte långt kvar tills bussen ska ta mig och Micha till sthlm och Frihamnen!

Efter en lång dag i skolan med mycket slappande och sång så blev det äntligen dags för våran klass att få käka pizza. Tog hemkörning eller ska vi kallas de skolkörning ;)? Klassen satt där och åt och hade väldigt kul sedan började öppet hus. Ftån 6-9 satt vi och pratade med massa nior och försökte övertyga dom! Jag hade ingen ork alls utan kollade bara på mobilen vad klockan var hela tiden. Och tillslut fick man ett sms av Micha nu sitter ja i Lenas bil.

Dom kom och plockade upp mig vid skolan sedan åkte vi och handlade och efter de har de vart lugnt. Msn och musik!

Nu har ja iaf börjat fixa för imon haha noppat ögonbrynen och franskmanikyr ;) Nu tänkte jag att ja ska packa lite eller ja kanske väldigt mycket kläder och sedan sova för att orka gå upp och duscha imon! Men men.

Kanske hinner slänga in ett snabbt inlägg imon innan vi lämnar dalsjöfors.

Ha en kanon helg för det ska jag och Michelle ha <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0