Låång dag!

Varit en lång dag idag så ja är glad att ja hade sovmorgon idag så man kunde vara uppe nu och fixa en massa saker! Haft panik nu på kvällen men allt verkar ordna upp sig kanske? De vet jag iofs inte förän imorgon!

Jenny & Jim har vart här idag också var riktigt trevligt drack kaffe och tjöta skit! De är underbart fått låna lite kläder utav älsk också för jag har verkligen inga själv och hon har massa fint så man får väl passa på! =)

Sedan kommer kanske kanske kanske Micha hit på torsdag, de vet vi inte förän imorgon men jag hoppas det så mycket enklare hade de varit då iaf! Håller tummarna för fullt =)

Vet inte va ja ska skriva mer för kul haha. Det kommer iaf vara en stressig dag imorgon de kan jag lova eftersom ja ska fixa en massa dekaler till en bil som ska vara klar på torsdag! Panik börjar jag få och den svarta plottern är sååå liten så det blir att klippa och klista en hel del för att få de snyggt. Svår uppgifft har jag tagit till mig men de får gå.

Ne nu ska ja krypa ner under täcket ist för att ligga ovanpå de.


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej ! :) . jag vet inte rikigt..jallfall inte så att det slits så mkt på håret ! . det finns ju clips med !

2009-01-14 @ 17:33:24
URL: http://angelicalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0