Lördag <3

Igår så var det fullt upp hela långa dagen vilket var bra för de gjorde ju att dagen gick fort.
Ja å Lowisa åt frukost på city igår haha gott var det kan jag lova. Sedan så slöa vi i skolan sen blev de  lite shopping i knalleland sedan kaffe mumma!
Sen åkte ja in till stan efter skolan igen och mötte jenny så blev de lit mer affärer sedan hem till henen och färga hennes hår och gjorde en sak med mitt hår :) Tänkte lägga ut ett kort sedan så ni får se vad jag menar! <3 Ja gillar det iaf!
Sedan blev de åka och sola och sedan hem till mig och åt revbensspjäll eller hur de nu stavas gott var det iaf. Sedan kolla vi tv chips osv osv.
Vid 2 tiden åkte jag och hämta Jörgen hemma hos Ramona så skjutsade jag hem han Amelie och Robin sedan äntligen var det dags för sängen runt halv 3 :(

Idag har ja inte hunnit göra mycket iaf. Pratat en massa med Micha och nu håller jag på at göra mig iordning. Håret är ett helvete att få iordning på haha!

Kanske kan slänga in ett väldigt snabbt inlägg ikväll så ni får veta vad ja gör. Det blir iaf ut och äta och bio ;)

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej !

Nu erbjuder Sveriges största armbandsshop Bracy.se ett samarbete med dig genom din blogg.

Är det något du är intresserad av ?

Maila mig då på [email protected] så skickar jag mer info !



ha en underbar kväll!



/ Sanna

2009-01-31 @ 20:45:05
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0