Partykryssning!

Vilken helg jag har haft med Micha! Den bästa på länge. Ni som inte var med ni gick verkligen miste om något!

Jag och Micha gick upp tidigt i fredags morse efter att bara sovit ca 3 timmar. Gick upp och fixa de sista sedan körde mamma oss till Boårs. Där mötte vi  Eddie & Robbin oh sedan blev de bussen mot Stockholm. Tråkig bussfärd men de blev iaf att man sov lite =) Väl framme mötte vi upp Marcus och vi var nog bland dom sista som gick på bussen eftersom de var försenat! Väl på båten blev de att göra sig iordning direkt!
Gick och träffa KOffe Fegge och deras vän och satt med dom lite sedan gick vi til lAndreas och hade lite förfest och snacka en massa skit. Sedan självklart till taxfreen eller hur de nu stavas och köpte dircka sen var festen i fullgång. Var överallt och ingenstanns hela kvällen! Kolla på lite uppträdanden senare och sedan ännu mer fest å mys haha!

Lördagen var man riktigt sleten men de blev en dusch nytt smink och sedan börja dricka igen! Var med Koffe och dom nästan hela kvällen de var riktigt roligt. Han lekte nog spöke med täcket på båten tillslut också haha fan vad vi skratta! Träffa även en massa nya vänner och hade roligt tillsammans med dom! Sedan kolla vi på artisterna och dansa en jävla massa fan vad roligt jag hade! (= Vid 7 gick jag och Micha och åt frukost sedan packa vi ihop våra saker. Helgen gick aldeles för fort och efter frukosten blev de turkisk peppar haha! Satt och drack de och vänta på att båten skulle vara framme. Efter lite strul med bussar hem ordnades allt och jag sov bara 2 timmar på bussen det var helt omöjligt =/ Vilket ja tycker va konstigt då man inte sovit på hela natten och enbart 3 timmar eller något dagen innan de. Men men.

Mamma hämta mig vid bussen sedan och jag var så sleten så de finns inte! Men då skulle vi åka och hälsa på Gunnel SUCK!!! sitta där och vara trevlig när bakfyllan började komma var det värsta som kunde hända.

Men nu är ja iaf utvilad och längtar efter nästa kryssning (= Och då ska Jenny med vare sig hon vill eller inte haha :D

Tack Micha för en kanon helg <3

Har säkert missat en massa nu men ja tappade bort mitt minne på båten!

Bilder finns iaf på bilddagboken och Facebook om ni vill kolla!

Kommentarer
Postat av: MichiiiZz!

Igår var jag helt depp, därför jag inte ville snacka med någon på msn. Jag saknar dig & Fegge. Nu är jag tillbaka till verkligheten igen, vanliga vännterna, vanliga festerna, vanliga rutinerna. Jag hade så kul att se fram imot vår kryssning ju! Du Jag Fegge & koffe på msn liksom. . Man bara längtade och vi hade ont i magen, vad ska vi nu se framimot? Ååh saknar dig Kicki! Vi måste ses snart igen!! <3

2009-01-20 @ 13:37:44
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0