Prov prov prov

Så kul när man läser andras bloggar dom har redan vart uppe ett tag och haft en massa lektioner medans jag sitter här nyvaken och ska snart äta frukost! Det är så underbart med tisdagar så ni anar inte! Men idag är det prov hela långa dagen som gäller! Stackars mig måste bläddra igenom böckerna sedan så ja vet vad det handlar om eftersom ja inte va på dessa lektioner förra veckan! Jossan kommer och hämtar mig strax efter 11 (= De är nice!



Miichii gjorde denna <3 Hon e så söööööt så! Saknar dig jätte mycket gumman!

Så detta får väl bli dagens låt med då! Haha EGO kicki är i farten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på tex Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-27 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0