Skola igen!

Jaha då har skolan börjat igen känns vält helt okej då jag behöver ordna upp mitt liv en hel del efter en massa skit!!!

Efter skolan idag har ja lekt med Jenny iaf alltid lika kul. Även om vi haft damp och cpat totalt men de är sånna dagar man måste ha! Vart i stan å hemma hos henne. Sedan skulle vi till Mc Donalds i knalleland å FY FAN vad otrevlig personal vi skulle köpa en hamburgare åt jim som vi va tvugna å vänta på! Vi fick den aldrig så vi gick fram tillslut och frågade efter den. Visst vi fick den men fyyyyy fan vilken brud hahaha!

Nu är det snart dags för sängen =) Måste sova och vända på mitt dygn vilket är lite svårt men de SKA gå! Håller även på att ladda ner Tre Kronor ! Eddies fel enbart! Haha ska kolla allt från början tillslut tänkte jag! Då har ja iaf ngt att göra dom gångerna när ja inte har något att göra ;) Om ni fattar!

BTW... Vem ställer en jävla cross i hallen, ni tar ju livet av mig. Skulle ut och röka igår natt och vad ramlade inte jag över då? Jo en cross aj aj aj. Den står inte bra där tycker inte jag, men den blir bara finare och finare =)

Och Jenny ramla föresten idag och det var enbart hennes fel hahaha sååå kul =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahaha din lilla tönt, vadå mitt fel =P Ofta jag typ styr dig så att du fäller mig eller vadå? =D

2009-01-08 @ 11:02:52
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0