Snart ny vecka.

Men jag har iaf haft en lugn och mysig helg hemma. Inte lämnat huset på nästan hela helgen och de e nice. I fredags var Jörgen & Amelie här vi jag och jögge spelade wii de gick inge bra för mig alls men men. Sedan la man sig i sängen tidigt och kollade på tre kronor.
På lördagen var jag och mamma lata så vi satt vid tvn hela dagen kollade några avsnitt från tre kronor och sedan spelade hon och jag wii och tog ett glas vin till de. Blev god mat också och en massa godis. Sedan kom jörgen och amelie också blev mera wii och mera godis. Vid 1 på natten åkte ja å Jögge och hämta P i stan sedan hem till mig och hade de mys ;)
Legat i sängen idag och slöat och haft de underbart. Jag och mamma har kollat tre kronor idag med. Det är fan bra ;) Haha så de så.

På fredag ska ja å Micha på kryssning såå jävla underbart kommer de bli. Massa roligt folk och en jävla massa party! =)
Kommer lätt bli bästa helgen på länge!

Kommer sakna dig om du försvinner ifrån mig så länge :( Går inte en sekund att jag inte tänker på allt. Det närmar sig och jag vet inte vart ja ska ta vägen!

Kommentarer
Postat av: MichiiiZz <3

vem är din älsklings pälskling? :D <3

2009-01-12 @ 09:34:54
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0