Tråkiga söndag!

Sitter och har så sjukt tråkigt och det har jag verkligen haft ehela dagen men det är väl det söndagar är tillför antar jag!!!
Slöat en massa kikat lite film Jörgen & Amelie har vart osv osv.

Men igår var jag med min baby, mötte henne efter jobbet och sedan var det bara runt runt runt :) Hade faktiskt väldigt kul! Det roligaste på hela kvällen måste nog ändå varit när vi skulle upp för den långa fina isiga backen med klackskor haha! Eller va tycker du? Ner var inte lika jobbigt! Då gled man ju iaf år rätt håll. Sedan leta vi efter våra saker som vanligt och igår var det min tur att ha turen på sin sida.

Nu ska ja strax kolla ett avsnitt av tre kronor igen och sedan sova kanske. mormor hämtar mig vid 9 imon och kör mig till bussen! Bäst är hon (=

Jenny Thorén är mitt allt <33

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-01-26 @ 10:10:47
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0