Tralala <3

Dålig på att uppdatera det är jag och de vet jag, men ja vet inte varför ja inte skrivit. Sorry ;)
Vet inte ens vad ja gör uppe nu? =/ kan inte sova tänker för mycket och ååå panik på allt typ =)

Vet inte ens vad ja har gjort den sista tiden. =/ Vart på lager med Linus var lite kul faktiskt även om jag var så äckligt sjuk och tråkig =( och igår var det sing star som gällde här hemma huset fullt av en massa folk tror vi va 16 personer här som mest. De är alltid livat hos familjen Schélin =) <3

Sedan har ja självklart varit med min älskade Jenny också. Letat efter våra saker osv och just nu går det bättre för mig än henne och de gör mig glad haha för hon börjar komma ikapp ;)

Imon ska ja va med Jenny iaf å sen på kvällen får vi se om de blir att ja åker iväg, ja vill verkligen så ooootroligt mycket :$

å nu har ja inget mer kul å säga er ja är bara jäääävligt glad. trodde inte detta kunde vara sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0