Trött

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen! De ska bli riktigt skönt för jag är helt slut! Fattar inte hur jag kan vara det men sånt är väl ändå livet ibland. Har pillat en massa med min blogg idag och även gjort en design till en random. Den blev skit frän! ;)

Skolan idag har vart lugn kan man säga fick ju den där uppgiften som vi inte gjorde utan bestämde oss för att ta hem och göra haha! Inte smart men men! Sedan blev det att gå till golden med Anna & Camilla. Har även pratat en massa med sweet idag! Allan trodde min telefon växt fast i örat på mig tillslut. Men ja blir bara sååå glad (=

Imon är det torsdag vilket betyder sjunga tralala hoppas att min röst är lite bättre förra veckan var jag hes och de suger! Sedan få tillbaka en svenska uppgifft ska bli kul att se vad man får för betyg på den och sen ska ja börja jobba med My book =) Kommer nog att bli en bra dag med roliga lektioner!

Nee som sagt sängen ropar efter mig.

64 (= wiiie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0