Vilken dag!

Vaknade upp imorse innan klockan ringde vilket var väldigt konstigt eftersom ja var vaken till strax efter 3 inatt! Men de var väl skönt. Skulle gjort mig iordning men Jenny ringde och ja börjadek olla schemat och kom på att de inte var någon idé att gå till skolan idag eftersom ja skulle fixa en massa saker. Prata med Recca och bestämde att ja skulle åka in till stan och hämta honom, sagt och gjort efter en stund satt vi hemma hos mig och pratade om allt mellan himmel och gjord. Och guuuud vad bra det kändes säger jag bara! De ska vi göra om. Tiden bara flög iväg (= Vi åkte till systemet och sedan körde jag hem honom och mötte Jenny istället! Satt och prata lite sedan blev de att åka hem!

Nu sitter jag här och är helt tom, vet inte vad de är, både bra och konstig känsla!

Ska kika film å så nu (=

Dunka sönder min älsklingslåt först bara :D

Saknar dig Micha så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Michiii

& JAG SAKNAR DAAAAJ! ;D

2009-01-21 @ 09:10:56
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Michii

Du är kass på att uppdatera Kickiliiten :D <3

2009-01-22 @ 08:55:55
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0