Wiiie ;)

Sådär nu var denna dagen också och den har vart kanon! Lite seg i skolan idag men vad gör det. Skrev världens bästa inlämning på svenskan också, ska bli kul och se vad man får för betyg på den haha! Sedan gjorde vi iordning låten ja skulle spelat in. Tonart osv var fixat så de var bara till att spela in då min röst svek mig totalt haha. Poff borta så de blev att ja åkte hem ist :)
Gick till Jossan en sväng då ja inte orkade gå hem till mig vi snacka skit och så lagade JAG mat! De blev gott måste jag säga :) Sedan åkte vi hem till mig och fikade efter det!
Sen har ja vart med Jenny massa prat om livet och allt som hör till <3 Hon är ju bara bäst! Fick prata av mig lite kändes skönt.
Sedan har ja suttit och letat jobb, hittade ett intressant som ja sökte faktiskt, hoppas jag får de. Det hade varit så underbart!
Nu ska ja krypa ner i sängen och sova så sköönt =)

Hoppas på en bra dag imorgon också sedan får vi se vad som händer i helgen har en massa förslag men ja har inte bestämmt mig för något än så länge!

Måste bara säga att livet flyter på bra nu, jag mår hyffsat bra jag har mina vänner som jag älskar SPECIELLT min JENNY! Sedan Eddie med som ja verkligen vill lära känna bättre. Att öppna sig så fort för en person trodde inte jag man kunde men de känns bra! Skolan flyter på bra och allt är bra här hemma. Så det är ju onödigt att klaga!

Bestämmt mig för att jag verkligen verkligen ska sluta röka nu också! Någon som vill vara med på min deal? Jenny Micha Frida ? Mycket roligare om man har någon man kämpar och "tävlar" emot :)

Kommentarer
Postat av: Michii

Hahah Ja vi kan sluta röka ihop, kommer nog gå jättebra med typ 27 mil imellan oss, då kan man ju smyga hur mkt som helst :D hahah <3

2009-01-23 @ 08:16:19
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag är LÄTT med =)

2009-01-24 @ 08:44:18
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0