Bara för att allt känns så bra!

Jag har varit på så ra humör den senaste tiden och de är så underbart så de finns inte =) Alltid glad. Spec idag nu när det är bra väder också då blir allt så mycket lättare!

Jobbat idag också skönt. Man sover inte bort hela dagen och man sitter och kär runt och sjunger för sig själv i bilen, möts av trevliga personer och skrattar med sina arbetskamrater. Har de bästa jobbet. Men tyvärr mindre än en månad kvar att jobba. Vad ska ja göra sen ?

Nu ska ja hoppa in i duschen tänkte jag sedan käka lite mamma ska göra min favvorätt ;) Och massa bullar har jag ätit också mumms!



Igår var de donken som gällde med Miranda och Bellabus <3 Blev lite senare än planerat men sånt är kuligt!

Bellabus idag också <3

Imon leka med Ida

Och fredag liseberg ;)

 Annars har ja inga planer alls ;)

Kommentarer
Postat av: izabellah

underbart:) <3 jag gick på tjack ;)

2009-07-28 @ 21:43:45
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0