Beroende <3

Efter att legat och halv sovit i soffan så kom äntligen Ida och väckte mig idag, fixa lite musik och sånt sedan mötte vi upp Bellabus + 2 =) Drack kaffe skratta och jaa guuuud vet allt, sjukt roligt. Lilla KickiLiiten gjorde bort sig också, men denna gången var det extreeeemt, Visste inte vart ja skulle ta vägen, ville bara sjunka igenom jorden, gå upp i rök vad fan som helst. Bella vek sig av skratt och lite elaka kommentarer fick man men det är ju smällar man fåt ta när en person bara dyker upp sådär från ingenstanns.

Mitt beroende är iaf min farm, ja just det Micha DITT FEL!!! Fick ringa mamma i panik och be henne skörda alla mina gubbar. Tror hon tyckte de va kul faktiskt haha.

Är väldigt trött nu också men eftersom ja gjorde ett litet misstag får ja snällt stanna uppe ett tag till!

Å lill prinsessan är i Grekland nu å göttar sig... LIIIITE avis man är eller. :(

btw detta är mitt 500 inlägg haha. Vilket betyder att ja är väldigt dålig på att uppdatera eftersom min blogg funnits med ett tag!

Kommentarer
Postat av: izabellah

HAHA , du det var galet kul idag fast vi inte gjorde något speciellt :D Men gud vad roligt det var när du gjorde bort dig trodde jag skulle bokstavligt talat dö, plus kickilåten över hela norrby , HÄHÄ ;) kicki kör bellas bil runt runtrunt :P

2009-07-30 @ 01:07:14
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0