Börjar de kanske ordna upp sig?

Tagit det väldigt lugnt idag egentligen förutom att jag varit helt galet arg på vissa människor. Men kaaaanske att det börjar ordna upp sig lite iaf. Den som lever får se.

Ikväll har det iaf varit väldigt lugnt. Suttit och grejjat massa i ps hela kvällen vilket gjorde att min lilla resa blev stan blev fram skjuten till 00.00 ca haha. Min underbara Ida har jag försökt hjälpa så gott ja kunnat som egentligen inte gjort någon nytta men försöka går ju alltid haha. Ida skaffa Nokia 3310 igen och comviq kontantkort haha ;)
Sedan prata med Bella också ofc. Tagit lite cigg ihop och vart dom mest trögaste personerna i världen. Men de bli så ibland bara till acceptera haha!

Som sagt varit i stan nu ikväll och kikat film, ja Ida de är sant jag har kollat på film. Det var trevligt faktiskt, kanske beror på att vi prata bort hela filmen ist för att kolla men ändå ;) haha.

Sedan har vi en ny liten katt haha så söt är den. Orange och heter Gustav, hmm undra vart bror fick det namnet ifrån asså ;)

Kan inte fatta en sak föresten, dom två personerna jag vill vara med mest utav allt har lämnat mig helt ensam i Borås. Vill dom inte vara med mig eller vad beror det på? =/ Hmm får skälla lite på dom så dom sätter sig i sina bilar och rullar hit igen =)

Men nu ska jag allt dra mig  till sängen. Drömma mig bort.


Kommentarer
Postat av: Ida

men gumman jag kommer snart heeem igen! ♥

2009-07-21 @ 20:25:50
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/
Postat av: Izabellah

Gumman idag kommer ju snart <3 men vem är den andra ? :)

2009-07-21 @ 21:02:22
URL: http://izabellak.blogsopt.com
Postat av: Izabellah

HAHA nu har jag fått veta av frugan att jag var den andra! SAKNAR dig med frugan <3 grr vänta bara till jag komer hem <3 hihi

2009-07-21 @ 21:18:27
URL: http://izabellak.blogsopt.com
Postat av: Izabellah

måste tjäna pengar till äventyren :P

2009-07-21 @ 21:19:50
URL: http://izabellak.blogsopt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0