Duktig Kicki ;)

Jobbat idag 07.15 - 14.00 Skulle varit till 15 men hade så lite å göra så smet hem tidigare. Det är alltid skönt. Sedan hem och snacka med mammsen en stund sedan fick ja rycket och börja städa mitt rum som ja skulle gjort här om dagen. Undan med all skit överallt dammsög och damma. Fin fint blev de. Sedan kom Ida satt och snacka skit en stund sedan gjorde vi om hennes bloggdesign. Blev väl okej iaf! Hoppas den lilla flickan är nöjd. In med er och tyck till... --> http://iiidanilsson.blogg.se/ efter att gjort klart den kolla vi massa youtube klipp och garva sönder. Finns mer kul än man kan ana. Ska kanske slänge upp ett utav dom lite senare om ja orkar.
När klockan visa 20.51 fick jag panik. "MÅSTE TILL TÅRPILEN MINA CIGG ÄR SLUT!!!" Rusar upp ur soffan plattan i mattan så var man på tårpilen. Tänk om ja missat de! 9 minuter hade ja på mig iaf ;) Hitta nycklar och plånbok och ja som har sån bra koll på mia saker...

Jag är fortfarande rastlös, vet inte vad ja ska göra nu för att lugna ner mig själv lite... Imon är det jobb & sedan staden med Ida. En öl vore inte dumt ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

massa fint massa fint!

Har jag någon gång inte erbjudit mig att köra så du kan ta en öl? =) Eller två.. eller tre.. eller fyra.. eller fem.. eller sex.. eller.......

2009-07-08 @ 22:00:51
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0