Efter 12 timmars sömn <3

Sov länge idag hade nog kunnat sova längre men Jenny ringde och väckte mig klockan 2. Försökte somna om men gick inte så bra. Tar de bara lugnt nu är lite halv seg men inte så kontigt. Tänkte att jag skulle hoppa in i duschen snart och fixa mig sedan ska ja å Ida kör favorti i repris från igår. Hoppas på lika lyckad kväll idag!

Har massa saker jag vill göra också. Men funderar på att göra allt de där sedan när man slutat jobba.

- Vill åka till Malmö och leva livet där i några dagar, kanske att man får sova hos Pauline :)

- Åka upp till Örebro och leva livet med Beny & Elov var ett tag sedan man träffa dom nu så självklart vill ja dit! :)

- Åka ner till Halmstad och träffa allt roligt folk där nere. Hampe Chrisopher Markus Ted osv osv... =)

- Helsingborg och fixa massa musik med min BITCH Vollan =) Har så mycket bra på gång nu jag och han!

Kanske får med mig Ida på dessa roliga saker, en roadtrip genom Sverige som gärna får vara hur länge som helst =)

Vart tycker ni man ska åka mer?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tycker du ska stanna hemma :P

2009-07-14 @ 17:29:59
Postat av: Michii

Komma upp till Norrland? (A)

2009-07-14 @ 17:59:31
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Pauline

Klart att du får sova hos oss vi har plats

2009-07-14 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0