Ensam hemma <3

Haft en riktigt bra dag <3 Bellabus ringde och väckte mig imorse, personlig väckarklocka, galet nice! Sedan begav man sig till jobbet och softade som man alltid gör på jobbet haha! Sms massa med Bella & Ida vilket gjorde de ännu roligare att jobba! =)

Sedan hem där mamma var uppe i varv och hade fått för sig att dom skulle åka på semester idag. Så dom har packat massa i eftermiddag ocg fixat å donat! Fick lite pengar av mammsen så ja ska klara mig själv hemma nu ett par dagar! Mammas kusin var här idag en snabbis också så passade på att slänga in ett gott ord om Bella! Hon blev väldigt intresserad =) Hon ska höra av sig om jobb i höst då hon har semester nu och inte har ngra bjudningar. Hon anordnar allt från fest bröllop begravningar m.m Hon är kalas duktig.
Min bästaste granne var här en sväng med <3 Jennie har ju vart i Norge en vecka typ så inte sett henna på länge. Hon lovade att vara barnvakt åt mig medans mamma är borta. Sist hon var det gick de kanske inte allt för bra. Hon fick leda hem mig då vi suttit och pimplat öl vin och grogg en hel kväll haha <3

Och gissa vart jag antagligen ska nästa vecka ;) JOOOO Sveriges huvudstad de ni ;) Och leka med Bella bus. <3

Haha btw min katt är värsta söööt ligger på mina ben och sover nu när ja skriver. <3

Ne va ska man hitta på nu tro? Sova?

Kommentarer
Postat av: Izabellah

Hoppas hoppas hoppas du kommer ! <3 Grönan kanske :P hihi ? eller vad säger du.

Du gjorde verkligen tiden på jobbet skojsigt gick mkt fortare när man fick lite mess i bland så :)<3

puss på fru min



OBS! tack för att du rekomenderade mig snuttan

2009-07-22 @ 23:19:43
URL: http://izabellak.blogsopt.com
Postat av: nicke

fett bra o åka hit till tokholm! hoppas du kommer få roligt :D

2009-07-23 @ 12:40:34
URL: http://fwyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0