Fredag <3

Äntligen fredag tänker många kanske, mamma jobbar sin sista dag innan semester men för mig blir de jobb HELA helgen. Kommer verkligen inte hinna göra något annat! Men va gör de? Jag får massa pengar ;)

Igår sov ja iaf ut på min lediga dag sedan kom Jossan & Emma hit. Emma är såååå söt men hon börjar bli stor och lik sin pappa är hon också. Gullunge <3
Sedan blev de stan med Ida, gick runt å kika såg väl några man kände igen men de är mycket smått i stan måste ja säga ;) Skandaler och massa annat han jag med också. Sen träffa vi Hgren å vi lura han rätt rejält, ska bli kul å se om han fortfarande tror på vad vi sa. Efter lite käk å massa prat åkte ja till Sjömarken. Möttes upp av världens bästa Eddie sedan blev de att spela med hans pappa å bror vi hade kul vill ja lova =) Världens bästa spel! Sedan massa mys men Eddie tog upp hela sängen så de va trångt haha. Imorse kolla vi iaf ngn serie innan ja va tvungen att åka hem. För ja ska ju snart iväg å jobba! Fun...

Menmen.

Eddie Norberg <3 Underbar är du, har inte träffats på ett tag men kändes som de va igår när man stog framför dig. Älskar dig vännen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0