Fredag å tråk väder.

Japp har väl egentligen precis vaknat. Blev ingen sömn tidigt igår fastnade framför ett spel på fb. Det är nästan farligt! Men Ted kom iaf å tog en cigg med mig å det var väl de som fick mig att släppa spelet! Får vi tacka för, efter en MASSA skit snack så blev de spela igen!

Sov länge idag och mamma kom å väckte mig halv 3. Bror ville ha hjälp med sin dator eftersom han precis fått tillbaka den efter lagning! Skit dator han har men men =P Vi håller på med den nu så får ju hoppas den blir najs igen!

Mamma står och gör goda baugetter (stavning) till mig å bror nu. Mumms säger jag bara! Sedan ska ja leka med Ida. <3 Ska lämna tillbaka alla Jennys saker idag också.

Men nu ska ja lägga in alla roliga kort från igår =) Wiie. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

byt plats på u och g, så ser det ut som du har fått en perfekt stavning :D <3

2009-07-11 @ 01:11:56
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0