Hemma igen efter bästa helgen!

Igår var dagen väldigt seg vi började göra oss iordning först 22.10 haha sedan kom Jocke och hämta oss och körde oss till stan där det blev Oscars. Träffa lite kul folk. Som vanligt. Robbin Calle Kim Ted & en till Kim mfl. Sedan satt vi vid hamnkiosken en stund med Robbin och Izko tills dom stack då var vi med Idas bror och vi åt världens minsta kebabrullar. Blä :( Sedan var Jocke snäll och körde oss till campingen igen. Sovit bort hela dagen idag och snälla Johanna kom och hämtade mig så vi har haft lite tjejsnack hela vägen till Borås. Tack tack tack för skjutsen <3

Hur man kan sammanfatta helgen kort är:

Fredag - Jääävligt bra drag taggade till tusen, en glad Raaban och crazy fruga. Och jag och min Ida har roligast ihop. Den kvällen kommer alltid vara oförglömlig.

Lördagen - Seg dag inte taggade alls. En sööööööt kille. Bra drag på krogen. En full Raaban och dessutom bråk. (inget ovanligt). Och dåligt sällskap för lill Nilsson.

Söndagen - Soooooova <3

Ida försökte göra en deal med Raaban.

Ida,- Robbin om du inte säger något elakt till Kicki på hela kvällen nu så får du pengar av mig!
Robbin,- Du kan lika väl ge mig dom nu för ja kommer inte vara elak!
2 minuter senare...
Robbin,- Kicki din jävla slyyyyna!!!!
Så bra gick de, lilla Robbin kommer alltid vara som han är. Thats it! Men klart jag älskar honom ändå!

Saknar Eddsan också :O Kanske säger hej till honom sedan!
Och leka med Bellabus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0