Massa planer börja smidas <3

Börjat planera massa nu, och det är bra planer!

Har först å främst bokat en stuga idag för jag Ida & Robbin + ngn mer ska till Vaggeryd 28 augusti och kolla när Baby Alice har spelning. Ska sjäääälvklart festa sönder. Få träffa Sandra & Andreas också. Inte träffat Andreas sen i januari på kryssningen. Längtar otroligt mycket. <3 Kommer bli fett najs haha =)

Nästa plan är tillsammans med Micha som bor i Norrland nu av alla ställen ;) Far away :( Men iaf vi ska på kryssning 13-15 November. Magaluf reunion. Kommer självklart bli lika roligt som sist då vi var på kryssning. Längtar galet mycket. Men seriöst ofta man vill längta till November då de är Juli. Men ja är ju som sagt inte normal.

Nästa resa blir antagligen till Malmö 25 eller 26 september. Beror på hur länge vi stannar. Då ska vi festa som galningar heeela långa helgen. Jag & Bella är iaf 110% säkert men vi vill ha med oss fler! Ida? Äru på eller :D

Nästa plan är kanelbullar å fika men de blir la om typ... nåra dar och 41 mil senare haha =)

Men nu ska ja packa lite stuff, för imorgon åker jag & Ida till Varberg =) Måste bara fixa lite dricka med massa % i först!

Aww ja bara känner på mig att denna hösten kommer bli så grymt jävla rolig :)

Kommentarer
Postat av: Izabellah

JA malmöö vi måste bara fixa^^ fyller 20 år ju paaaaaaaarty

2009-07-16 @ 18:23:00
URL: http://izabellak.blogsopt.com
Postat av: Izabellah

W&W var najs fruuugan min ;)

2009-07-18 @ 13:39:29
URL: http://izabellak.blogsopt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0