Ohlala <3

Sitter med en tandborste i käfften och pratar med kuligt folk på msn. Har lite ångest över att gå till jobbet nu! Men egentligen vad skall jag göra hemma? Ingenting bara sega framför en dator nej tack!

Precis fått i mig lite mat makaroner fick de bli haha men man ska ha vitlöksdressing på fy faaaaan va gott det är! Skulle lätt kunna leva på de!

Nepp nu måste jag åååka! Och snälla mäniskor, ta inte åt er av det jag skriver om ni inte vet till 110% att det är er jag skriver om! Okej? :) Tack

Kommentarer
Postat av: Izabellah

makaroner med vitöksdressing ? mmm mums host haha

är man osäker så frågar man som jag gjorde då du skrev att du saknade mig o ida .. vet du hur tråkigt jag har haft idag sen du gick till jobbet eller :O förutom pratat med emma lite närhon hade tid det var skojsigt . snart kommer du Grrr

2009-07-23 @ 20:36:40
URL: http://izabellak.blogsopt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0