Öl smakar kladdkaka <3

Åkte in till Ida så var väl hos henne vid halv 7 vet inte vart tiden riktigt försvann men vi hade kul kolla mitt favoprogram också sedan åkte vill till Normalm hem till Isak eller något å va med Hgren å dom spela lite poker faktiskt ;) Haha. Sedan hämta vi upp Linus när han sluta jobba å sen satt ja å han å tjöta en stund =)

Ska på bio på torsdag också =) Wiiw dejt å grejjer <3 Haha

Kommit på en sak också, att ja tänker fan inte längre gör/säger massa konstiga saker, känns som min hjärna ligger hemma och sover när ja har full rulle och är överallt och ingenstanns. Tror det är dags för lite vila för mig så ja kommer tillbaka in i mitt rätta jag. Brukar ha full koll på saker. Men inte längre. Så denna vecka ska ja ge 110% och veckan efter de ska ja bara vara hemma ta de lugnt sooova vääääldigt mycket och vila upp mig lite. Tror de behövs faktiskt.

Och snart kommer underbara Eddsan hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0