Rydell&Quick <3

Ska hoppa in i duschen nu då! Sedan kommer Ida så ska hon sminka mig tror hon vill få mig på bra humör, men ja är ju redan glad bara lite stressad över min farm =) Men de går verkligen kanon bra! Pengar rullar in =)
Ska köpa mig en större tomt snart. Wiie. Nästa skörd är 01.00 sedan blir de att gå upp vid 9 imorgon så man skördar innan man åker till Liseberget =)

Bellabus sitter på tåget nu mot Stockholm fyyy vad jag inte tycker om detta :( Kommer sakna min bus massor...

Men men duschen var det ja, vad ska man ta på sig sedan då? Inte så motiverad då är det är så tråkigt väder men som sagt denna torsdagen på året är ett måste eftersom stjärnorna spelar idag <3 LOOOOVE!

Fanns massor som ja skulle skriva men ja har glömt hälften.

Men ja kanske slänger in ett inlägg sedan. Även hittat MASSA roliga videoklipp på mitt gamla minneskort som bror har. De blir fan youtube och fb på de! Jossan på fyllan osv haha hon är sååååå go =)

Men nu ska ja duscha, jävla tjöt på mig då! Men ja vet att du gillar de =)

Kommentarer
Postat av: izabellah

Saknar dig med MASSOR!!!

2009-07-31 @ 15:34:09
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0