Se upp, tjejer ;)

Se till att era pojkar håller sig i skinnet.. Det är uppenbarligen någon av ERA pojkvänner, den ni minst anar ;)

Kille nr #1

- Kom, så tar vi en snabbis innan ;)
- Vad du än gör, så smsa inte mig nu. Blir halshuggen ;)

Kille nr #2

- Ligga i soffan halv nakna och mysa hela kvällen ;) ?
- Okej längtar ska bli mys att ligga under täcket nakna och mysa ;)
- Men kryper ner i sängen så du får knacka på.
- Sov hos mig sen?
- Nått är väldigt hårt och längtar efter dig ;) hur blire?
- Kom hit, jag vill ha min hårda *piiip* långt in i din *piiip* *piiiip*
- Du vill inte komma och mysa lite =) ?
- Du vill inte sova med mig då?

Kille nr #3

- Kan inte du komma hit, *piiip* jobbar på mcd nu, så vi har 3 timmar på oss
- Men ska du komma eller inte?! Jag väntar ju

Kille nr #4

- Får jag inte nana jämte dig då
- Vi är<3 saknar dig jätte mycket =(
- Du vet att du är det finaste som finns va =)
- Längtar<3
- Vill du sova med mig idag?

Kille nr #5


- Kicki fan jag saknar dig seriöst. Jag känner iaf att jag inte är klar med dig! Vaknade nyss och kände att det var du som fattades. Sov så Gött ! Puss
- *piiiip* gillar Kicki
- Vi får träffas snart igen =)
- Som det ser ut nu. Men jag ha verkligen inte släppt dig i mina tankar

Kille nr #6

- Kom till mig ikväll ;)
- Kom till mig inatt istället ;)

Kille nr #7

- Lovar du? Vill du ha något för tröjan? Saknar dig.
- Kommer du imorgon och träffar mig?



Vänner goes ovänner

nr #1

-
En kille som såg dig i Varberg igår och tyckte du var fruktansvärt äcklig.
- Fan så mycket coolare än du iaf ;)

nr #2

- Konstigt.. Aja, inte mina problem om man säger så, Hehe.

nr #3

- Ja men det är ju det jag har sagt hela tiden. Herregud.
- Ah som om du inte kommer åka in till stan innan det
- Ne men jag brukar inte vara sån mot dig när jag är sur på någon. Du blev konstig direkt när jag sa att jag var hos *piiip*.. Och sen svarade du bara tyket
- Nu får du fan säga vad jag gjort dig
- Okej. Fattar inte riktigt. Jo jag vet precis vad du menar, jag har märkt vilka som är ens kompisar och inte många gånger. Men vadå, har jag gjort något? :S



Ovänner goes vänner

nr #1

- Tro mig. Jag vet vart jag har min pojkvän i alla fall ;) (Kika kille nr #4, det är din pojkvän, gumman)
- Aa ska se om mina ben klarar av att åka till dig. darrar
- Aldrig träffat på en sådan trög människa. Tjejen han är förlovad tror du han vill ha kontakt med sina leksaker ?

goes friends

- *piiiip* kommer sakna sin *piiiip*. Frugan min :) Hihi




Vänskap

nr #1

- Grattis på studenten babe! =´D <3

nr #2

- Love<3

nr #3

- Bra, för *piiip* var en av de roligaste höjdpunkterna i mitt liv tillsammans med dig. Jag älskar dig kicki

nr #4

- Oskiljaktiga var det första ordet. Självfrende var det andra. Återförenelse var det tredje. Föralltid var det fjärde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blåsta jävla brud , du hänger ut dig själv som billig.. tänkt på det ?

2009-07-27 @ 12:20:34
Postat av: izabellah

GO kickiluttantuttan KLART sanningen ska FRAM! ALlltid! hahah

Jaaa men någort dåligt blir något bra tkr vi om :P

2009-07-27 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0