Snart dags för jobb!

Sovit underbart gött idag, vakna av att katten lekte medmitt hår jobbigt haha. Så de var bara att dra sig upp och fixa & dona.
Inte hunnit göra så mycket iofs.
Ätit frukost
Duschat.
Gett alla små djur mat.
Gjort mat till jobbet.
Rökat
och snackat lite skit om X ;)

Ida är lite poppis just nu inget som hon verkar tycka speciellt mycket om ;) Ja är iofs jävligt glad att X är på henne istället för mig =) Jag har redan haft han hängande efter mig haha ;)

Imon är de fredag å då kommer min prinsessa hem läääängtar <3

Sedan ska ja till pappsen nästa onsdag, prata med honom innan en stund och gud vad jag saknar honom :( Sova där tills torsdag å sen kör han mig till stationen på morgonen för då bär det av till Sthlm & Bella <3<3<3 Längtar!
Får iofs inte träffa syss på onsdag för den lilla skitungen åker ju till Grekland på onsdag morgon :( Orättvist!

Nepp nu ska ja ta på mig lite kläder eftersom ja sitter här i handduk! =)

(haha hur kan du ljuga om en sån sak?)

Kommentarer
Postat av: Izabellah

yeey längtar nu kommer jag jobba som ett as . nerräkning som gäller fan va najs det kommer bli är så himla glad över att du kommer , Säger bara ett ord sm förklarar allt ; GALET <3

2009-07-23 @ 13:14:23
URL: http://izabellak.blogsopt.com
Postat av: Ida

X är inte bra för någon. haha. Radera mitt nr på hans mobil nästa gång man stöter på honom? haha.

2009-07-23 @ 21:43:15
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0