Söndag <3

Har jobbat hela helgen men de har inte vart jobbigt alls, känns nästan bar att man vet att man jobbar och tjänar pengar ist för å slösa dom på helgerna :) Jobba kväll i fredags å efter jobber gick ja bort till Jennie och tog en cigg innan ja sprang hem igen eftersom alla äckliga knott höll på att äta upp mig.
Igår var det delad tur som gällde. Börja 7.15 till 10.30 sedan åkte ja hem och somna till nickelodeon sedan dags för jobb igen 14.30 till 22.00. Dom få timmarna sömn på dagen ja fick resulterade i att jag var piggare än piggast på kvällen. Så ja satt hos Jennie & Daniel som hade lite party hela kvällen, fram till 01.15. Men kunde inte somna ändå när ja kom hem. För fönstret var öppet och man hörde allt Mikes röst och allas skratt hela tiden, spec ditt Ramona ;) 
Men upp å jobba idag med inte jobbigt för fem öre faktiskt =)

När ja kom hem hade mamma gjort god mat sedan slöa vi i soffan innan vi bestämdes oss för att tan en glass på donken och sedan bege oss mot Tullen och vara med Ann & Micke. Ida kom också efter ett tag. Mysig kväll måste jag säga =)

Nu ska ja faktiskt sova och få njuta av en dags ledighet =)

Imon på schemat står, städa mitt rum, göra om Idas blogg och träffa Eddsan =)  Naaajs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0