Sova...

Jag hade tre saker jag bestämmt mig för att göra idag. Och jag gjorde inget utav de. Är man lat då kanske? Vaknade vi tre tiden idag och gick upp och tänkte börja städa men så blev de inte. satte mig vid datorn en stund istället och kolla. Sedan fick ja sms av My som ville att ja skulle resa mig från soffan å ge henne kaffe, sagt å gjort satt sedan ute någon minut innan ja trodde ja skulle somna igen. Då gick iaf ja å ella in å kolla barnprogram sedan måla vi å sånt. Å till frukost idag blev de pizza... FY MIG!

Ska iaf besöka sängen nu igen för ja är sjukt trött. Och imon ska ja jobba. Då händer iaf något på dagen som tur är.

Ja ska klippa mig på torsdag :( Hatar de, vill verkligen inte......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0