Trött man kan vara då...

Vilken sjuk dag på jobbet, har jobbat ihop med Pierre idag å vi har inte annat än skrattat. Bromsarna på bilen tar bra och det är tydligen väldigt roligt. Sedan varför Pierre gjorde ett helt kök till en sjö kan man ju bara fråga honom haha men vi skratta :) Undrar egentligen hur många gånger jag har ropat "MEN PIERRE!!!" idag. Haha. Gjort lite ärenden åt bossen idag också ;)

Hemma nu och ska inte jobba förän onsdag kväll me like få sova lite, de behövs :)

Vill ha löööön också, varför vet jag inte men de hade vart fint asså. Måste verkligen ner och besöka min underbara andra familj i Göteborg snart också. En hel månad sen ja träffade dom. INTE BRA!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag saknar dig syss <3

2009-07-14 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0