Underbar helg <3

Dålig uppdatering fy skämms. Men de blir lätt så när man har fullt upp asså!

I fredags kom iaf min Bellabus hit och lekte med mig lite när hon kom hem från sthlm =) Hade skojsigt sedan åkte vi hem till henne å gjorde oss iordning lite å sånt sedan hem till Ida som också kom hem då! Åkte in till stan och röjde lite sen va ja å Ida uppe till hmm 04.00 :O

Igår ringde Bella och väckte oss vid 14 tiden då var de brottom skulle varit hos Bella 18. In till stan och leta kläder och jag var argast än argast haha ;) Undra varför!!! Sedan till Ida å hämta hennes saker. Tårpilen och käka mat fort fort och köpte slödryck hem och båda ska duscha å sminka sig osv osv. Väntar på skjutsen och var hos Bella 19.30...
Dom fixa sig sedan party hos Bellas kusin som avslutades på krogen!

Sleeten är jag nu iaf funderar på vad man ska göra Ida ligger och sover i soffan den tråkmånsen hoppa på henne ska ja göra strax.

Jobbigt tråkigt inlägg... Man ska skriva massa heeela tiden enklare så!

Sedan ska ja lägga ut masssssa roliga sms en dag också som jag fått, från pojkar med flickvänner. "vänner & fiender" osv haha.

Träffa C.B igår också =) Allt var perfa tills .........

Ne Ida var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0