Underbart är de!

Jobbat idag och haft det skönt vill jag lova =)

Otroligt många kommentarer om mitt inlägg nedanför. Vissa tycker att jag gjort helt fel och vissa helt rätt. Andra tycker att jag är billig som lagt ut allt om dessa killar! Haha gumman tur att du inte vet vad jag prata om, öppna inte din käfft innan du har all info  =)
Jag står för varenda lilla ord som står skrivet där =)


Gött att lönen kom in på kontot idag iaf, tyvärr får ja väl säga, (eller mitt egna fel iofs) så är väääldigt mycket utav lönen redan bort skänkt. De känns faktiskt sjukt bra så denna månaden som kommer bli snål. Och jag ska verkligen klara det också. Iaf alla dessa resor till Borås fram och tillbaka. Dom kan vi glömma redan nu! Visst är de tråkigt att ja inte kan använda hela lönen men de är mitt egna val. Och jag vet hur mycket lyx jag kan leva i Augusti =) Därför blir det bara ännu lättare!

Nu ska ja iaf ut till köket och prata med mammsen <3 Sedan blir de käääk och efter de duschen sen får vi se ;) Kanske leka med BUS <3

Råkade visst väcka Ida nu också :O HAHAHAHAHA PUUUUSS!


Och bilder på fb ska upp de är ett måste asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0