Varning aggresiv Kicki!!!

Heeelt sjukt! Vet inte vad jag ska skriva, är så förbannad så de finns inte. Prata med Ida en stund innan och visste inte om det var mobil dator eller vad som skulle flyga iväg när mitt humör bara blev sämre och sämre.

Hur kan man kalla någon för vän när personen förvränger sanningen?
Hur kan man bli sur när någon försöker bry sig?
Borås = Skitsnack, missförstånd, lögner osv osv. Det går verkligen inte att komma ifrån men att det var såhär illa!? Det kunde jag inte tro.
Jag har inte gjort något fel!
Jag gjorde det ända rätta! Skulle jag hålla käfft och inte låtsas som något ? Göra likadant som du en gång gjorde? ALDRIG i mitt liv. Så jävla kass är ja inte!

Och man ska ALDRIG bara lyssna på en person, det misstaget har jag själv gjort! Men man lär ju sig av sina misstag, eller?

Haha detta är ta mig fan helt jävla sinnes.

Förövrigt så var jag hemma hos frugan igår och hade mys, nu har iofs hon svikit mig och åkt till Sthlm men får väl lära mig leva med de i någon vecka =) Tack att mobien & nätet finns. Vi satt och prata en massa röka och drack kaffe. Hon målade även mina naglar å det blev sjukt najs. De kommer hon få göra om ;)

Ida Nilsson, riktig vänskap, en ängel utan vingar. Gammal vänskap rostar aldrig <3 Det har du och jag bevisat!

Kommentarer
Postat av: Izabellah

Jaa det misstaget att lyssna på en är inte bara du som gjort tyvärr men i vissa fall löser det sig och blir till något superduper bra eller vad säger du frugan <3



Hadde snajsigt med dig igår synd bara att ajg var tvungen att åka ifrån dej 41 mil för att tjäna in pengar så vi kan åka på våra äventyr moahahaha.. :)



Din & idas vänskap tkr jag om mkt mkt mtk så sööta

2009-07-20 @ 20:49:01
URL: http://izabellak.blogsopt.com
Postat av: Ida

åh, jag älskar dig Kristin Schélin! Vår vänskap började för lääänge sedan, på lunarstorm eller 7an, kalla det som du kalla det vill! haha. Tror vi gått igenom det mesta tillsammans. Hela högstadiet, utomlandsresa, pojkar och allt sådant där annat. Oskiljaktiga var det första ordet. Själsfrände var det andra. Återförenelse är det tredje. Föralltid är det fjärde. Älskar dig! ♥

2009-07-20 @ 23:36:46
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0