1 juni

Tiden bara springer iväg ju, helt sjukt nu är det juni och dagarna till studenten kommer gå fort. Snart är de vi som står på flaket och har tagit studenten. Shit va ja längtar!

Ganska kort dag i skolan idag var där vid halv 11 då ja prata med Vollan lite för länge i telefon imorse när ja vaknat haha. Han gör de sista på vår låt nu och ikväll är den klar! De har han lovat :D Sedan blev de skola iaf gjorde inte ett skit satt ute och röka mest och cpa runt. Fick reda på mitt betyg i tryck c idag också! Ja fick MVG och jag är den ända som får de ;) Kan inte hjälpa att jag är lite bättre än alla andra ;) Moaha! Ne nu ska vi va snälla. Fick även VG i estetiskverksamhet också väldigt bra eftersom ja inte gjort något i den kursen typ förutom en ängel som blev skit ful haha. Bara tacka å ta emot =)

Vid halv två åkte jag hem till C iaf pato var också där å han va lika tyken som vanligt ;) haha men när pato åkte blev de film. Mamma mia. Kan nog inte ens räkna alla gånger som C sucka för att dom skulle börja sjunga IGEN haha så söt men tro de eller ej det var  han som valde film :) Sedan käk, grillat kött å potatissallad i love it å så kaffe. Ja är beroende av kaffe! :$

Kom hem för en stund sedan och saknar min C redan :( suck...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är ni tsm nu? vad roligt :)

2009-06-01 @ 19:15:27
URL: http://johannaalmen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt för dig :) får hoppas det blir så då ;)

2009-06-01 @ 20:16:15
URL: http://johannaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0