1 mil senare <3

Var uppe vid 8 imorse typ. Väckte alla mina syskon och gav dom frukost å sen satte vi oss på cyklarna och begav oss mot tävlingen. Efter att cyklat å letat flaggor och bokstäver och gjort lite tävlingar var vi i mål fick 488 poäng och kom på ordet med ofc ;) Sedan hem och fika och nu spelar dom tvspel. Jäääävla liv måste jag säga. Men nu har iaf mamma slutat jobba så ja hoppas att hon är på g hemåt :)

Ja ska snart ta mig en dusch tänkte jag och sedan käka mat och sen ska ja iväg. Får se hur många gånger min dag hinner ändra sig men de återstår att se, eftersom jag är sämst på att planera!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

För det första så hade han precis haft ett förhållande.. och för det andra så är det väl att han e lite yngre än mig.. hehe

så han får bli min lekkamrat istället ;)

2009-06-06 @ 18:32:25
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Terese

Man får säga grattis till studenten i förskott :)

Allt bra?

2009-06-07 @ 17:45:53
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0