2009.06.03

Varit en helt okej dag idag. Blev väckt första gången imorse av Anna sedan av min C och sedan vet ja inte vem de va som väckte mig nästa gång vid 11 när ja ändå skulle gå upp. Slängde i mig frukost och åkte å hämta Anna och sen skolan där vi skulle planera lite saker. Men MPTT06 kan verkligen INTE planera... Haha Kom fram till ballonger och inget annat ;) Typ...
Efter att  varit och pratat med min lärare som jag sjungit för nu hela trean var jag gladare än gladast. Ja fick MVG helt sjukt trodde jag skulle få VG men de blev mer än så :D De fira ja å Anna med max haha. Satt och prata i typ 4 timmar och munnen var inte stängd en sekund. Fanns så mycket att prata om.

Sedan kolla vi på friskolornas bal. Lite små kul och speciellt att få kommentera alla andra haha :) Träffa min Jenny med en stund :)

Nu kollar ja å bror på tv men som vanligt håller han i kontrollen och det är bara å hålla med honom han slår så hårt :$ haha.

Men nu ska ja ta en cigg å duscha =)

Saknar mitt hjärta en massa... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0