2009.06.04

Har sovit skit kasst inatt vet inte varför vaknat hela tiden känns som ja fått max 1 timmas sömn...

Men men. Har precis duschat nu ska väl gå och göra mig iordning sen ska ja åka och hämta Jimmy klockan 2. Min ena chef ringde idag också. Så ska jobba två dagar nästa vecka :) Hur gött är inte de då =) Peeengar! Så om man lägger ihop alla veckor nu ja kommer jobba i sommar så blir de 11 stycken. Så underbart, hoppas iofs på att få jobb där efter sommaren också. Iaf lite timmar då och då så man kan leva! Men vi får väl se vad som händer!

Mamma ringde även innan och ja trodde ja skulle bli galen. Nu hoppas jag verkligen att Peter ställer upp på lördag och är med mina syskon. De är något cykelgrejs så man ska ut och cykla aaaas långt och göra massa tävlingar. De har mamma planerat in och anmält sig till men nu ska hon jobba. Och cyklar inte Peter med så ska jag göra de! Men jag cykla!??? Hallå eller, vet inte när ja satt på en cykel sist. Gaah. Kommer bli galen om ja ska behöva göra det! Vill inte :(

Nepp göra sig iordning lite och åka då kanske.

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Åh vilken fin headerbild du har :)



Mig mig är det finT!! Förutom att min kamera är borta :(



Jaha ni är på G.. va skoJ! Pirrar det riktigt mycket i magen nu då?? ;) :P jhihi

GRATTIS iaf :D

SKa du göra i helgen då?

2009-06-05 @ 17:23:07
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Varsågod hjärtat!! ;)



Mm det e just det jag gjort nu.. DÖTT =(

Kameran va mitt liv!! :(

Vet inte hur jag ska klara mig utan.. klart jag kan köpa ny.. men det känns obehagligt när någon jag inte vet har min kamera med amssor av privata bilder och videos :(

VA glad jag är för din skull gumman! JAg vill också vara nykär!!! :)

Ikväll ska jag på Benny Benassi :P

2009-06-05 @ 17:51:08
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Mmm man kan hoppas, men troligtvis e den stulen.. och om jag tappat den så lär någon hittat den, för det va i sthlm city :s hehe



Jodå han hörde ju av sig här på bloggen ;)



Ja det tycker jag att du ska göra =) Så roar vi oss rejält!!

2009-06-05 @ 18:12:19
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Pauline

Det är bara att skaffa tandemcykel sätt Linus fram så slipper du trampa HE HE HE

2009-06-05 @ 18:19:11
Postat av: Kicki

Haha ja får göra de, men ja tror inte Linus skulle uppskatta det tyvärr ;) Ja tar la en cross så slipper ja trampa haha! :D

2009-06-05 @ 18:22:58
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

Hehe jo vi träffades lite :)

Vi har fortfarande kontakt :) Men så mycket mer än så blir det kanske inte.. :/



Ja det tycker jag :P FEST!!!!!!!!!!!!! hehe :P

2009-06-05 @ 18:30:51
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0