Dags igen kanske?

Inte skrivit på ett tag för har verkligen inte haft någon ork till de alls. Men ja har iaf hunnit ta studenten och massa kalas har ja hunnit vara på och även midsommar har stått på mitt fullspäckade schema. Och jobbet är i full rulle. Jpbbar mer än vad jag är ledig, tex denna veckan jobbar jag 6 dagar av 7 goooa pengar ;)

Studenten!
Var helt klart den bästa dagen i mitt liv. Det spöregna och blåste men det var absolut ingen som vi tänkte på kan ja lova. Vi skrek våra halsar hesa och pimpla massa dricka, efter att släkt och vänner varit hemma avslutades kvällen på X&Y och jag hade galet roligt!

Midsommar!

Midsommardagen var bäst var med Ida båda härå var hennes mormor bjöd på god mat och två timmar på akuten. Sedan blev de party på apelviken. Med Ann Micke Jörgen Amelie & Ida =) Pressa ner jordgubbar i snappsar och mobba folk haha vuxna JAVISST! =)

Jobb...
Jobbar långa dagar och skrattar som galningar krockade bilar och galna människor kan de bli bättre haha ;) Jag trivs helt klart!

Övrigt <3
Hunnit vara på liseberg två gånger, ena dagen med Ida grymt kul och andra dagen med Johan galet! Kul som F*n
Vart med Ida den övriga tid jag haft, vart överallt å ingenstanns. Även hunnit fika med Anna =)

Men nu blir de sängen för ska upp om 6 timmar men lite update iaf :)

Du är guld värd, forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0