Den är död :(

Är en massa folk här nu, allt för å få brors cross att funka utan att behöva byta denna dyra del. Dom kör fram å tillbaka på vägen utanför eller ja bror blir dragen bakom en fyrhjuling men inget händer. Kommer vara världens liv ikväll igen om inte den startar så ja håller tummarna för att den ska åter upplivas haha!

Dagen idag har iaf vart lugn än så länge :) Var i skolan och kolla 20 min på en tråkig film sen drig ja ner till tryck och tryckte några tröjor och lite dekaler fan så najs de blev asså. Skulle tryckt en handduk åt syss med men eftersom trycksättet till de inte får användas längre så blev de inget med de. Hon kommer döda mig :/ Sorry...

Sedan är ja sugen på utgång i Gbg men jag och Sandra ska styra upp en helg då vi ska röja :)

Saknar min underbara C också. Jobbigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0