Full Kicki med mobiltelefon = katastrof!

Har iofs inte druckit sedan balen men det var då det sist inträffade. Jag borde inte ha mobiltelefon när jag druckit. Det behöver inte vara mycket jag ska dricka innan ja slänger iväg ett sms det kan vara negativt eller väldigt mycket för posetivt.
Jag blev iaf sur över något på balen och skicka sms till Hampus, den kille som ja saknat såå mycket och drömt om varje natt osv osv. Vet iaf att ja nämnt hans namn i nästan alla inlägg för ett tag sedan, (fram tills den 28 maj för å va exakt). Det blev tre sms ja skicka och det var även tre sms för mycket för de va inga snälla saker som ja skrev. Jag visste när ja skicka dom att våran vänskap och det där extra som vi kanske hade skulle försvinna direkt. Men ändå trycker man på "sänd" DUM SOM MAN ÄR!

Kvällen gick och man tänkte väl egentligen inte så mycket ja sket i allt och försökte ha kul ändå.

Men dagen efter vaknar man med ångest, försökte prata med Hampus vilket inte gick så bra. Det är väl självklart att ja ångrar mig dagen efter och tror allt ska bli som vanligt direkt. Men INTE! Hampe va ledsen/besviken på de ja sagt å gjort så jag förstår om han inte vill ha något med mig att göra. Försöker göra allt för att han ska förlåta mig men ja lyckades inte.

Många tankar har gått till honom varje dag för att man vill att allt ska lösa sig men ja har inte vågat ta kontakt. Men men men, idag tog min Baby Hampus kontakt med mig och ville dra ett streck över allt ihop, eftersom han inte vill att vi ska va ovänner. Och den glädjen som spreds i min kropp då går inte beskriva med ord. Gladare än gladast blev jag.

Så nu är frågan, det är studenten på fredag. Undra om man kanske ska ha mobilen hemma... För händer inte det ena så händer det andra!

Och Hampus, du betyder massa för mig glöm aldrig det. Forever and ever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0