Inte regn, snälla!

Vädret är det första ja kollar nu när ja sätter mig vid datorn och hoppas att det ska ändras, men de blir bara värre å värre. Kul regn hela dagen lång på studenten. Såååå kiligt!

Men men igår var ju första dagen på sommarjobbet ;) De gick riktigt bra måste jag säga, och as goa jobbarkompisar. Iaf dom ja träffat än så länge. Träffar väl fler utav dom idag när ja ska jobba!

Igår när ja kom hem satt ja nog i köket i tre timmar och prata med mamma om allt inför fredag, å ja fick säga all dricka ja ville ha osv sen snacka vi en massa onödig skit också haha!

Blev väckt i morse också utan Neonberger, snällt av han. Han ville att ja skulle ut å kolla posten om ja fått de han skickat men brevlådan var tom så ja lämnade min varma säng i onödan :( Nu ska ja iaf käka lite frukost å ta mig en go dusch. Sedan är de dags för att åka till jobbet igen! =)

Å skattepengarna kom igår, så underbart! Men hälften gick rakt in på sparkontot då ja har en liten skuld att betala. Men de kommer kännas skönt när den är borta sedan =) Å tro de eller ej men ja ska leva så snålt nu och inte ta bilen till stan hundra gånger om dagen för ja har inte råd med sånt. Vet inte vad ja ska spara till, men de kommer alltid något som man måste ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0