11 månader...

Kvar tills ja fyller 20 haha!

Vakna vid halv 11 idag av att solen lös. Hur härligt är  inte de! Inget regn de är najs =) Vart en soft dag i skolan idag iaf bara en massa skratt hela dagen haha! Till och med Johan sa att jag var glad idag och då är de ngt posetivit haha!

Snart kommer väl Ida hit antar jag och ska plugga med mig, så tråkigt. Jag vill inte men nu blir jag väl tvungen bara för de! Suuuuuck. Men men de måste ju göras.

Och imon ska vi till respons wiiiiiie =)

Hoppas även på gbg på lördag :)

Ne nu ska ja ut och röka. <3

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Jodå den blev helt ok.. men det av ju bara en demoinspelning.. så kommer sätta den bättre när det väl gäller :P



Jaa du.. i veckan.. vad händer då.. träna gym imån iaf.. jobba värdinna i studion och sedan innebandy på torsdag.. match på fredag.. jobba värdinna i studion på lördag.. match på söndag haha..



Själv då?:P Något skojsigt?



Kram

2009-03-18 @ 00:54:58
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0